Ювелірні бренди: ТОП 15 відомих брендів ювелірних прикрас
Ювелірні прикраси привертали до себе увагу людей практично в усі часи, коли людям доступні стали дорогоцінні метали. Сьогодні практично нічого не змінилося, з'явилося лише тільки широке розмаїття коштовностей та популярних ювелірних брендів.
Кожна компанія по виробництву прикрас з дорогоцінних металів, каменів має свою багату історію, відмінні риси, почерк. У статті ми зібрали рейтинг, назви, так звану «візитну картку», кращих ювелірних брендів світового масштабу з цікавими фактами. Так що ж це такі популярні творці кращих коштовностей? Читайте далі.
Кращі ювелірні бренди Франції
№1. «Van Cleef & Arpels»
Один з найкращих французьких брендів, про який не можна не написати. Компанія була офіційно зареєстрована в 1906 році.
Особливості ювелірної компанії:
- Вважається єдиною в такому напрямку студією, де перед виготовленням виробів майстер вручну промальовує попереднє креслення, згідно з яким роблять чорнові прикраси з кришталю, олов'яного сплаву. Такий метод дозволяє візуально уявити, як насправді буде виглядати майбутній виріб, але вже з дорогоцінного металу.
- Візитною карткою є флористичні та анімалістичні мотиви. Більшість коштовностей мають яскравий, унікальний дизайн, виготовлені з платини або білого золота.
- Виник бренд завдяки пристрасті до ювелірної справі двох осіб – Альфреда ван Кліфа, сина алмазного торговця, і Естель Арперс, дочки продавця дорогоцінними каменями.
- Створила популярне донині, багато компаній копіюють його, намисто «Alhambra» зі вставками у формі чотирилисника. Сьогодні бренд можна дізнатися по виробам з цим символом!
- Займається виробництвом годинників з дорогоцінних металів та каменів.
№2. «Cartier»
Ну хто ще не чув про цей французький бренд? Годинники, ювелірні прикраси Cartier ми могли бачити в багатьох голлівудських фільмах. Заснована компанія була в 1847 році.
Візитною карткою ювелірного дому є дорогоцінні вироби у вигляді комах, диких тварин, каблучки-триниті та жіночий годинник у вигляді браслетів на руку.
Кілька цікавих фактів:
- Компанія часто використовує у своїх прикрасах комбінацію золота різних відтінків. Наприклад, в потрійній каблучці з рожевого, жовтого та білого металу, що означають любов, вірність, дружбу відповідно.
- Картьє випустили культову колекцію стильних прикрас у вигляді цвяха в урбаністичному дизайні. Такі вироби можна надягати під будь-який образ та ситуацію, тому колекція так полюбилася багатьма. У неї потрапили каблучки, кулони, сережки у формі цвяха.
- Також бренд прославився завдяки колекції прикрас «Panthere», де головним символом стала пантера – граціозний хижак.
- Картьє можна сміливо назвати синонімом шику та розкоші. У 20 столітті ювелірний дім виробляв корони для членів європейських королівських родин.
- Бренд випускає не тільки прикраси, але і наручний годинник, які принесли величезний успіх компанії. Саме Картьє стали засновниками аксесуара прямокутної форми.
- Виробляє ручки, запальнички та інші аксесуари з дорогоцінних металів, каменів. Також випускає сумки, окуляри, шовкові хустки.
- У своїх роботах застосовує тільки дорогоцінні камені високої якості. Цікавий факт – чотири рубіни з десяти найдорожчих були продані цьому бренду.
№3. «Boucheron»
Ще один зі списку популярних французьких брендів, заснований в 1856 році. Головною візитною карткою компанії є ювелірне кольє-змія, що позначає любов та турботу.
Відмінні риси компанії:
- Виробляє не тільки ювелірні вироби, а й годинники, статуетки, парфумерію, мобільні телефони, які інкрустовані розсипом дорогоцінними самоцвітами.
- Секрет успіху компанії полягає в ідеальному поєднанні класики з незвичайними, відважними рішеннями.
- Бренд можна пізнати за таким почерком – він використовує в прикрасах східні теми, квіткову та дику живність. Всі аксесуари прикрашені яскравими кольоровими дорогоцінними каменями. Найпопулярніша символіка – каблучка Quatre з триколірного золота, кераміки та самоцвітів, колекція Animaux у вигляді змії.
- Boucheron були першими, хто представив наручний годинник із сучасними ремінцями.
Топ ювелірних брендів Швейцарії
№4. «De Grisogono»
Де Грізогоно досить молодий швейцарський бренд заснований в Женеві Фавазом Груозі, італійським експертом по чорним алмазам. Рік заснування – 1993.
Відмінні риси ювелірного дому:
- Використовує у своїх роботах дуже часто чорний діамант. Його засновник перший почав акцентувати увагу на даних каменях.
- Вироби бренду можна пізнати по коктейльному дизайну. Наприклад, каблучки мають великі вставки з каменів, авангардні параметри, помпезний дизайн. Теж стосується і інших прикрас.
- Дорогоцінні аксесуари створюються для сміливих, ризикованих жінок, які не бояться бути першими.
- У 2000 році компанія випустила першу популярну колекцію годинників «Instrumento».
№5. «Chopard»
Одна з найпопулярніших ювелірних компаній на сьогоднішній день була створена ще в далекому 1860 році. Ще на початку свого заснування бренд активно займався випуском наручних, кишенькових годинників з лаконічним дизайном, а через деякий час вже виробляв їх з дорогоцінних металів та діамантів.
Цікаві факти:
- Унікальна, впізнавана колекція виробів «Chopard Happy Diamond Ring». Особливість її полягає в тому, що годинник має сапфірове скло, під яким «вільно плавають» діаманти.
- Компанія випустила стильну колекцію прикрас «Ice Cube». Її головною відмінністю стали аксесуари з чіткими геометричними лініями та діамантами з квадратної оправою.
- Цікаво, але одну з колекцій виробів компанія зробила на честь російського поета Олександра Пушкіна. Вона так і називається «Pushkin». У неї потрапили каблучки, кольє, сережки, кулони, браслети в дизайні з російських казок, де використовувалися сапфір, діамант та інші дорогоцінні камені.
- Тільки з 1963 року асортимент компанії поповнили оправи для окулярів, ювелірні коштовності.
- Вироби Чопард полюбляють носити такі зірки як Шарліз Терон, Кейт Уінслет, Андріяна Ліма та інші.
Популярні італійські бренди ювелірних прикрас
№6. «Gucci»
Гуччі багатьом відомий по модному одязі, аксесуарах та звичайно ж – ювелірних прикрасах. Коштовності бренду втілюють в собі зухвалий дух, розкіш, поряд з цим і елегантність. Вперше компанія випустила колекцію виробів в 70- роках минулого століття з використанням дорогоцінних металів та каменів. Найпопулярнішими моделями стали такі вироби:
- Лаконічна, в мінімалістичному дизайні бамбукова серія.
- Складно влаштована колекція сафарі.
- Бренд також привертає до себе увагу завдяки колекції прикрас, які зроблені зі сталі. Ювеліри сміливо поєднують ювелірну сталь з дорогоцінними самоцвітами!
№7. «Baraka»
Італійський бренд бере свій початок з 1975 року. Унікальною особливістю ювелірного дому є те, що вони випускають тільки чоловічі прикраси!
Особливості компанії:
- Виготовляє дуже міцні, надійні ланцюжки та браслети із золота для представників сильної половини людства.
- Має широкий асортимент каблучок, браслетів, ланцюжків, затискачів для краваток, запонки, а також брелоки та навіть флешки-usb.
- Бренд використовує сучасні високотехнологічні обладнання для виробництва своєї продукції.
№8. «Bucelatti»
Заснована в 1919 році ювелірна компанія отримала свою назву завдяки засновнику – Маріо Буччеллаті. Особливості Buccellati:
- Унікальні коштовності бренду створюються вручну.
- Із дорогоцінного металу використовують золото, платину, а також дорогоцінні камені – сапфір, зелений смарагд, діамант.
- Компанія була в перших рядах, хто представив модні чохли для айфонів та айпадів із застосуванням жовтого золотого сплаву та діамантів. Вартість такого «золотого чохла» перевищує $ 200 тисяч.
- Займається виробництвом столових приладів з високоякісного срібла.
- Впізнати продукцію бренду можна по мереживному дизайну, міксу геометричних форм з плавними лініями, а текстура металу нагадує дорогий шовк або лляне покриття.
№9. «Bulgari» або «BVLGARI»
Бренд є уособленням духу італійського Відродження. Створений в 1884 році Сотіріос Булгарі, за походженням грек, але по військових обставинах переїхав до Італії, спочатку займався обробкою срібла. Візитною карткою ювелірної компанії є помітний шик, престиж, квіткові мотиви в брошках та намистах.
Ще кілька цікавих факторів:
- Спочатку бренд мав назву «Bulgari», але через майже 100 років його існування був перейменований онуками власника в «BVLGARI» (1977 рік). Таким чином, вони нагадали про грецьке походження компанії.
- Головними фаворитами серед дорогоцінних металів є платина, жовте золото.
- Дизайнери бренду в прикрасах поєднують помітні, сміливі рішення. Наприклад, блакитний сапфір з діамантами, зелений смарагд з рожевою шпинеллю. Це зробило компанію впізнаваною.
- Цікаво, але в кожній роботі бренду можна побачити поєднання культур Греції та Італії.
- Найпопулярнішим, впізнаваним дорогоцінним виробом є каблучка широкими форми з каменями та гравіруванням-логотипом на обідку. Також бренд випустив стильні колекції прикрас у вигляді змії – браслети, каблучки, сережки.
№10. «Damiani»
Ще один знаменитий італійський бренд бере свій початок з 1924 року. Творець – Енріко Грассі. Головною особливістю Даміані є застосування у своїх роботах діаманта класичного круглого ограновування, а завдяки використанню унікальної новітньої техніки, камені мають посилене сяйво. Відзначимо інші особливості:
- Damiani стала єдиним ювелірним домом, який отримав цілих 18 нагород на «Diamonds International Awards».
- У бренду є «каблучка-візитка» Queen. Зроблено прикраса з золота білого та рожевого відтінку з діамантом-солітером.
- Кожна прикраса донині створюється ювелірними майстрами вручну!
- Сьогодні бренд Даміані вважається найвідомішим як в Італії, так і знаходиться на третьому місці серед світових компаній в цій індустрії.
- Компанія виготовляє також вироби з високоякісного срібла.
Найвідоміші ювелірні бренди Америки
№11. «Tiffani & Co»
Свій початок бренд бере з 1937 року. Ювелірний дім Tiffani & Co – один з найпопулярніших брендів не тільки в США, але і у всьому світі. У багатьох голлівудських романтичних комедіях можна побачити, як красивий чоловік дарує головній героїні заповітну маленьку бірюзову коробочку з каблучкою. Сьогодні ця коробочка з каблучкою для заручин досі є найбажанішою для мільйонів жінок!
Кілька цікавих фактів:
- Спочатку компанія не займалася ювелірними прикрасами, вони почали робити це в 1942 році.
- Бірюзова колірна гамма є фірмовим, корпоративним логотипом.
- Ювелірний дім випустив каталог прикрас, називався він «Blue Book». Цікаво, але вони стали першими, хто таке зробив. Цей каталог поповнюється донині.
- Бренд випустив культові колекції «Tiffany Keys» - золоті підвіски в формі ключика з білого, рожевого, жовтого золота з діамантами, «Tiffany T» - вироби з виразними лініями у формі букви Т, «Tiffany HardWear» - прикраси, присвячені енергії міста Нью -Йорка.
- Величезну популярність Tiffani & Co отримав завдяки фільму «Сніданок у Тіффані», де грала знаменита актриса Одрі Хепберн.
- Майстри компанії створили всі прикраси, які були використані при зйомках кінофільму «Великий Гетсбі».
- Бренд виготовляє аксесуари з платини, золота та срібла у поєднанні з дорогоцінними каменями.
№12. «Harry Winston»
Американський бренд люкс класу бере свій початок з 1932 року. Створений він був в бурхливому та енергійному місті Нью-Йорку. Батько-засновник компанії Гаррі Вінстон, який був натхненний цим містом. Він створював з алмазів справжній витвір мистецтва. Таким чином, виходили прикраси з унікальним новим дизайном.
Особливості бренду:
- Harry Winston створює елітні вироби з витонченим дизайном, втілюючи в кожній роботі розкіш діамантів.
- Уїнстоном в 1940 році була винайдена закріпка для каменів, де каміння кріпилися на різному рівні. Це новітній винахід дозволяв діамантам посилювати їх блиск.
- Ювелірні майстри назвали засновника компанії «Королем діамантів», адже він відчував пристрасну любов тільки до цих коштовних каменів.
- Також ювелірний дім виробляв елітні наручні годинники з діамантовими вставками на циферблаті.
- Особливу увагу до себе привертає весільна колекція прикрас Harry Winston з білого золота, платини та діамантів. У неї потрапили каблучки для заручин й обручки, кольє, сережки, браслети та інші вироби високої якості. Також культовою стала діамантова колекція «Lotus Cluster» - каблучки, кулони та сережки у формі лотоса з використанням найрідкісніших алмазів.
Ювелірні компанії Японії
№13. «Mikimoto»
Японський ювелірний бренд був заснований в 1893 році Кокіті Микимото. Відома ця компанія тим, що її засновник став першопрохідцем в перлинній промисловості – він винайшов унікальний новітній метод вирощування справжніх перлин, але в штучних водоймах.
Кілька цікавих фактів про компанію Мікиімото:
- Ювелірні майстри бренду змогли створити ідеальну композицію в прикрасах з перлин та діамантів. Дивно, але вони навіть змогли інкрустувати діамант у перлину.
- У своїх виробах ювелірна компанія застосовує золото 18 каратів, платину, діаманти, перлини.
- Основою прикрас часто виступає шовкова нитка.
- Головною «родзинкою» бренду можна назвати різні види перлин - Акойя, білы, чорні та золоті перлини.
- Компанія випустила безліч популярних колекцій, серед яких «Laurel» - де головним елементом є лист лавра, «Classic» - вироби в класичному дизайні.
Ще кілька популярних світових брендів
№14. «Graff»
Досить молодий британський бренд, створений в 1960 році в Лондоні. Засновник – Лоуренс Графф, який посів четверте місце серед найбагатших людей світу, тому компанія була названа у його честь. Бренд дуже швидко завоював свою популярність завдяки унікальній обробці діамантів незвичайних обсягів та оригінальних кольорів. Тому вони виробляють тільки ексклюзивні прикраси класу люкс.
Головні особливості бренду:
- Є офіційним постачальником каменів для королівської сім'ї Британії.
- Кожна робота натхненна розкішшю та зроблена з розмахом.
- Компанія займається і дорогоцінними виробами, і випускає наручний годинник з «фантастичними» дизайнами.
- Девізом ювелірного дому вважаються багатство, розкіш, ексклюзив.
- Візитною карткою бренду став діамантовий годинник «Hallucination» за $ 55 мільйонів.
№15. «Tous»
Бренд був заснований двома людьми – Сальвадором Тоус Блаве та Терезою Понса Мас в 1920 році в Іспанії. Спочатку фірма займалася лагодженням годинників, проте з 1965 року вона почала займатися ювелірною справою.
Цікаві факти про іспанський бренд:
- Фірмовим логотипом бренду є ведмедик. Створений він був в 1985 році, символізує дитинство та спогади про нього.
- Колекції прикрас бренду наповнені легкістю, яскравими каменями, плавними лініями. Вони нагадують про льодяники.
- У кожній роботі ювелірного дому відсутня надмірна розкіш, шик.
- Компанія створює вироби, присвячені сімейним святам.
- Особливу увагу до себе привертає колекція прикрас «Eklat», де з дотриманням всіх класичних форм головне місце зайняв білий камінь топаз.
- Нещодавно компанія представила стильне кольє «Tea Time». Воно було створено з дотриманням всіх традицій компанії, при його створенні застосовувалися дорогоцінні камені.