Повернення та обмін ювелірних прикрас
Не завжди придбана прикраса виправдовує очікування. Ювелірний виріб може не підійти за розміром, кольором або просто візуально не сподобатися. Така ситуація є абсолютно нормальною, і може статися з кожним.
Згідно з українським законодавством, а саме Постановою КМУ №172-94-п в редакції 07.12.2005, ювелірні вироби належної якості входять в перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню)
Ми ж в «Золотому Стандарті» йдемо назустріч нашим клієнтам, роблячи можливим обмін і повернення ювелірних виробів. Придбані товари можна повернути або обміняти якщо вони не підійшли за розміром або іншим характеристикам.
Список прикрас, які не підлягають обміну або поверненню:
- вироби з моменту покупки яких пройшло 14 календарних днів.
- вироби, на яких є механічні пошкодження, подряпини або сліди використання.
- вироби, які через нехтування правилами експлуатації втратили свої властивості. Наприклад, якщо прикраса змінила зовнішній вигляд після контакту з хімією, косметичними засобами, йодом, хлором, а також в результаті впливу зовнішніх факторів.
- вироби, на які відсутній товарний чек, або пошкоджене його упаковування, бирки або паспорт.
- виріб було виконано клієнтом на замовлення.
Для того, щоб зробити обмін або повернення прикраси, потрібно принести її в наш роздрібний магазин, який знаходиться в місті Київ. При собі потрібно мати чек — це одна з обов'язкових умов повернення ювелірних прикрас.
Тим, хто хоче повернути або обміняти товар за допомогою поштових служб потрібно зв'язатися з менеджером, за вказаними на сайті телефонами. Наш фахівець розповість, як повернути або обміняти виріб.
Особливості повернення й обміну ювелірних прикрас в «Золотому Стандарті»:
- пересилання ювелірних прикрас проводиться повністю коштом клієнта.
- повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 робочих днів.
- обмін ювелірних виробів можливий на аналогічні моделі, за умови, що вони є в наявності. Також можна обміняти прикраси на інші вироби в тій же ціновій категорії, або, при необхідності з доплатою.
- при обміні на прикраси з меншою вартістю, різниця в ціні клієнтові не компенсується.
Бажаємо кожному нашому клієнту тільки вдалих покупок і яскравих вражень від обраних ювелірних виробів в «Золотому Стандарті».