Ось вже дуже багато років знаменитий бренд Cartier, родом із Франції, випускає розкішні ювелірні прикраси, що є прерогативою вельми заможних осіб і царських персон. Практично кожне їх виріб просякнутий магією благородних мінералів і металів. Одягнувши прикрасу цього бренду, ви зможете відчути себе королевою, адже Картьє буквально називають «законодавцем світової моди і головним суддею елегантного смаку». Ще компанія здійснила переворот в ювелірному дизайні і створила новий напрямок у мистецтві. Тому в даній статті ми розглянемо історію цього легендарного бренду, які вироби вони випускають і чому вони так популярні.
Історія створення бренду Cartier
Французький бренд зовсім недавно відзначав півторастолітній ювілей, адже початок появи ювелірної компанії офіційно датовано 1847 роком. У той рік Луї-Франсуа Картьє, будучи зовсім молодим художником, купив у свого близького наставника ювелірне ательє, головою якого він став. Там і почалася його діяльність. Луї самостійно виконував приватні замовлення і дуже швидко став популярним майстром.
Створивши свій абсолютно новий напрямок в світі ювелірної моди, він перевтілював золото і платину разом з дорогоцінним камінням у форму незвичайних тварин або комах. Але для «короля ювелірів» ця майстерня була маленька і вже в 1853 році він перебирається в самий модний квартал Парижа. А ось через шість років Луї зважився на відкриття нового бутика «Boulevard des Italiens».
Цікавий факт – в 1856 році ювелірні вироби Картьє купила принцеса Матильда, яка була родичкою Наполеону I (племінниця) і імператору Наполеону III (кузіна). Після цього на прикраси бренду почали звертати увагу й інші відомі особистості.
У 1874 році Луї передав своєму синові Альфреду правління компанією, один із синів якого, Луї-Жозеф, пізніше вдало поекспериментував і створив перші в світі масивні каблучки і обручки. Крім того, саме цей онук Картьє запатентував цей легендарний бренд!
Початок 20-го століття став знаковим для компанії. У 1904 році сталося дві події:
- Покинув наш світ Луї-Франсуа Картьє, найбільший майстер і засновник бренду.
- Були створені перші наручні годинники від ювелірного дому Cartier під назвою «Santos». До речі, виробництво годинників розпочалося за замовленням кращого друга-льотчика Луї Альберто Сантос-Дюмона, який поскаржився на те, що у нього виникали складності з кишеньковими годинниками під час польоту. Він попросив Картьє знайти альтернативу. Так і з'явилися невеликі годинники зі шкіряним ременем і невеличкою застібкою на зап'ясті. Такі прості і логічні годинники продаються вже більше 100 років!
Сьогодні сімейство вже Картьє не володіє компанією, так як вони продали її ще в 1964 році, однак філософія бренду так і залишилася незмінною.
Культові колекції прикрас від Cartier
Про прикраси бренду Картьє можна сказати, що вони дуже популярні. Кожен виріб вміщує в себе цілу історію і нескінченний символізм, а їх дизайн – унікальний. На сьогоднішній день популярні такі колекції ювелірних прикрас:
Весільні та каблучки для заручин.
Їх відмінною рисою є виступаючий діамант по центру. Каблучки для заручин виготовляються переважно з жовтого, білого та рожевого золота високої якості.
У цій весільній колекції є каблучка Trinity, одна з найбільш популярних виробів Cartier. Згідно з першою версією, аксесуар з'явився завдяки драматурга Жана Кокто, який замовив у засновника бренду каблучку, яка б могло символізувати безумовну любов – любов, вірність і дружбу. Таким чином, прикраса була створено з трьох складових:
- Жовтий – символ вірності.
- Білий – знак дружби.
- Рожевий – відображення любові.
Друга версія говорить, що каблучка була задумана як просто цікава каблучка з трьох елементів. Сьогодні ж колекція Trinity вміщує в себе не тільки каблучки, але й браслети, підвіски і сережки.
Колекція «Love».
Творцем став ювелірний дизайнер Альдо Чипулло. Браслети, звані також «пояс вірності», мають міцну засувку, відкрити яку можна тільки спеціальною викруткою, тому прикрасу зняти не так вже просто. До речі, для кожного браслета йде своя викрутка у вигляді намиста.
Серія «Justе in clou».
Колекцію розробив той же дизайнер, що попередню. У 1970-ті роки був популярний урбаністичний стиль, і форма цвяха стала культовою в браслетах. Вироби цієї серії були на піку популярності, так як їх можна було одягати на будь-який випадок і під будь-який одяг, адже це ж Картьє. У 2012 році в колекцію потрапили сережки, каблучки і підвіски.
Фантазійна колекція «Cactus».
Надихнувшись кактусами, ювеліри бренду створили серію золотих виробів з дорогоцінними каменями – діамантами, смарагдами та іншими. Головне гасло звучить так: «кактуси – чудові квіточки, але до них не доторкнешся». Але колюча у цих аксесуарів хіба що ціна.
Культові прикраси «Panthere».
Головною рисою колекції є пантера, яка стала символом бренду. Цей граціозний хижак прикрашає собою браслети, наручні годинники, сережки, запонки та інші аксесуари. Натхненницею для створення цих виробів була Жанна Туссен, одна з подруг Коко Шанель і муза самого Картьє.
І не виключено, що ювелірні прикраси Cartier приховують в собі дуже багато розкоші, котра не трапляється ні в жодному іншому виробі. Купити для себе аксесуари Картьє – це значить придбати останній шматочок пазла, відсутнього в картині розкішного життя. Простими словами – якщо у вас є хоч один виріб від Cartier, значить у вас є все!