В епоху реклами та споживання модні будинки штампують колекції одягу і прикрас з розрахунком на кожного з нас. Відправляючи мільйонні партії у бутіки по всіх сторонах світу. Знайти сучасну ексклюзивну річ стає все важче. Мало компаній займається створенням індивідуальних дорогоцінних предметів, маючи при цьому за плечима історію. Але такі є. Ювелірний бренд Noblesse Swiss, як свіжий ковток повітря прямо з Італії.
Витоки ювелірного бренду Noblesse
Історія світового бренду Noblesse Swiss почалася у 19 столітті в Італії. Талановитий ювелір Даміано Ділетта відкрив майстерню у Флоренції. І почав створювати ювелірні шедеври з нетипових предметів – пудрениці, портсигари, чорнильниці, флакони для парфумів, підзорні труби, книги і кишенькові годинники. Ці атрибути розкоші він прикрашав вручну детальним мініатюрним гравіюванням, дорогоцінними каменями і металами, шкірою екзотичних тварин, вставками із тканин та дерева. Майстер об'їздив багато країн у пошуках натхнення і незвичайних комбінацій. Згодом майстерня Noblesse стала сімейною справою. І слава про ексклюзивні предмети декору та аксесуари поширилася земною кулею.
Відродження Noblesse Swiss
Друга Світова війна вдарила по бізнесу нещадно. Сім'я Ділетта переїхала до Швейцарії, а фамільна майстерня Noblesse була зруйнована. Після закінчення декількох десятиліть Тіто Ділетта – праправнук майстра-засновника вирішив відродити справу дідуся. З юних років він захоплювався ювелірним мистецтвом і набирався досвіду у Швейцарії. Тіто взяв в напарники свого друга дизайнера Жана Мобельє. Вони воскресили і осучаснили компанію, зберігши традиції та стиль. Тіто і Жан відкрили галерею, в якій втілювали у життя свої креативні ідеї. На швейцарському фестивалі сучасного дизайну ювелір і дизайнер представили оригінальну колекцію мобільних телефонів. Смартфони підносили як предмети сучасного мистецтва і люксову техніку. Публіка залишилася у захваті. Ця виставка ознаменувала новий виток в історії бренду Noblesse Swiss.
Noblesse Swiss – престижні ювелірні аксесуари і техніка
Отримавши успіх після виставки, тандем ювеліра і дизайнера зосередив усі свої сили на розвитку напрямку декору смартфонів і техніки. Це ювелірне декорування корпусів телефонів, електронних годинників фірми iPhone Apple і супутніх товарів (чохли, ремінці). Всі фірмові аксесуари найчастіше оформляються у шляхетних кольорах: червоному, синьому, зеленому або чорному. Доповнюються золотими, срібними та платиновими вставками у формі величних тварин або імені замовника. Використовується фарбована зміїна і крокодиляча шкіра, цінні види дерева, карбон. Окремі деталі інкрустуються дорогоцінними каменями і тендітним гравіюванням. На замовлення можна додати ініціали. На всіх предметах завжди красується золота геральдична лілія.
Кожен виріб створюється вручну і упаковується у дерев'яну коробку з внутрішньою обробкою з алькантари. Компанія Noblesse Swiss випускає ювелірні колекції в обмеженій кількості. Також займається виконанням індивідуальних дизайнерських замовлень. Високий рівень сервісу бренду підкріплюється і гарантією на 6 або 12 місяців в залежності від виду техніки та аксесуара.
Чому Noblesse Swiss і лілія на гербі?
Назва компанії Noblesse задала тон її майбутнього успіху. У перекладі з французької мови це слово об'єднує такі поняття, як досконалість, благородність і знатність. Логотип бренду – геральдична королівська лілія. Вона ж герб Флоренції. Зображення лілії позначає також досконалість, чистоту, чесність і вірність своїй справі. Після відродження ювелірного дому праправнуком Тіто Ділетта у назві з'являється додаток – Swiss (швейцарський). Тому що він виріс у Швейцарії і там навчався ювелірному ремеслу.
Техніка з ювелірним декором і ювелірні аксесуари, лімітовані колекції, персональний дизайн, ручна робота, престиж і концептуальність – це відмінні риси бренду Noblesse Swiss. На тлі всесвітнього масового виробництва ці характеристики створюють неповторну репутацію і відчуття унікальності. Такими предметами розкоші хочеться володіти і дарувати їх близьким людям. Вони на вагу золота у прямому та переносному сенсі.