Ювелірні прикраси в усі часи були об'єктом бажання і жінок, і чоловіків. Сьогодні ж нічого не змінилося, хіба що тільки асортимент розширився. Торгова марка України працюють ось уже понад 20 років, щоб створювати прикраси, які вражають. Адже дорогоцінні аксесуари в сучасності є набагато більше, ніж просто вироби. Вони створюються для того, щоб підкреслювати особливості та відмінності людини, підкреслювати її статус та приносити радість оточуючим. Детальніше про бренд, його історію та прикрасі читайте в статті.
Історія
Національна ювелірна мережа бере свій початок з 1998 року. Засновником став Олексій Рогожинський. Перший роздрібний магазинчик був відкритий в столиці країни 1 квітня під назвою «Золото». Це і вважається датою заснування найбільшої на сьогоднішній день ювелірної компанії.
Що цікаво, всього за п'ять років діяльності відкрили ще 12 відділень, де «поштовхом» було вивчення ювелірної галузі. Компанія з'ясувала, що чоловікам для покупки потрібно відвідати як мінімум 3-6 магазинів, а ось представницям прекрасної половини людства – до 20.
У 2003 році Рогожинський ввів у компанію унікальне нововведення в Україні – ювелірний супермаркет, в який об'єднувалися різні виробники на одній торговій площадці. Рік по тому вже був відкритий київський супермаркет.
Чотири роки тому підприємство провело масштабний ребрендинг – був поміняний логотип, фірмовий елемент, оновилися корпоративні кольори.
Сьогодні ювелірні магазини розташовуються в багатьох містах України. Так 16 мультибрендових магазинів знаходиться в 8 українських великих містах. У компанії також є онлайн-магазин. Вони надають покупцям широкий асортимент прикрас із золота, срібла зі вставками з напівкоштовних та дорогоцінних самоцвітів.
На прилавках ювелірних мереж можна знайти вироби як українських, так і зарубіжних представників. Вони продають аксесуари з золота 585 проби вітчизняних брендів – CAVA, Золотий Вік, Едем, Sova та інші. Торгова марка безпосередньо співпрацює з постачальниками, не користуючись послугами посередників. Тому ціна ювелірних прикрас ідеально балансує з якістю.
Місія бренду
Головною місією ювелірного магазину є перетворення шопінгу в приємну та комфортну покупку, щоб клієнт захотів наступного разу повернутися в магазин.
Мета компаній полягає в тому, щоб втілювати самі незабутні, швидкоплинні емоції, зберігаючи пам'ять про щасливі моменти в ювелірних прикрасах. Радість та посмішки клієнтів для бренду – це найцінніше, навіть цінніше дорогоцінного золота.
Переваги ювелірних мереж України
Основною перевагою торгових марок є різноманітність асортименту. У ювелірному магазині можна вибрати різні прикраси на будь-який смак та колір, і все це в одному місці! Зовсім не потрібно їздити за кожною прикрасою в десятки місць окремо. Завдяки ідеї Олексія Рогожинського, сьогодні ви можете зберігати важливі моменти у своєму житті.
Асортимент прикрас
Всеукраїнська мережа мультибрендових ювелірних супермаркетів пропонує широкий асортимент прикрас. Там ви зможете знайти вироби як для себе, так і в якості дорогоцінного подарунка до свята 8 березня, Новий Рік, хрестини і т. д.
В асортименті є:
- Стильні срібні та золоті аксесуари – каблучки, сережки, браслети, ланцюжки, кольє, підвіски, столові прилади та сувенірна продукція.
- Класичні, трендові колекції.
- Прикраси з дорогоцінного та напівдорогоцінного каміння.
- Подарункові сертифікати на коштовності.
- Колекції як в стилі мінімалізм, так і розкішні набори виробів.
- Базові прикраси на кожен день і ексклюзивні вечірні аксесуари.
- Унікальні тематичні вироби.
Вибір прикрас, який не просто залучає, але вражає! Адже в асортименті ви зможете знайти більше ніж 50 тисяч найменувань дорогоцінних аксесуарів.