Ювелірні вироби бренду ZARINA на українському ринку є найпопулярнішими і впізнаваними. Ось вже більш ніж 20 років компанія постійно балує своїх клієнтів ексклюзивними прикрасами і бере участь у різних модних показах, таких як Ukrainian Fashion Week. Так що ж зробило ювелірний дім таким популярним? Давайте сьогодні розглянемо його історію, починаючи від самих витоків до сьогодення.
Спочатку перший магазин під назвою «Венеція» Наталія відкрила в Києві. Через трохи часу його перейменували в честь старшої дочки власниці. Донині бренд ZARINA носить її ім'я.
Початок 2000-х років було пов'язано з пошуком і вивченням напрямки світових трендів, після чого зросла впізнаваність бренду.
2005 рік, можна сказати, став знаковим для ювелірної компанії. В цей період було безліч магазинів по всій Україні. Розширення мережі відбулося за рахунок франчайзингу. Зараз їх число досягає 44 магазини.
У 2007 році ZARINA була відзначена номінацією – «Ювелірні прикраси майбутнього тисячоліття», а в 2011 році бренд отримав нагороду – «Український Торговельний Олімп».
У 2008 році ZARINA перетворилася в ZARINA Group SA і почала співпрацювати з популярним і талановитим дизайнером Мануелем Вольфом.
Також варто відзначити, що за весь період існування бренду його обличчями були: Анастасія Волочкова; Соломія Вітвіцька; Марина Леончук; Сніжана Єгорова; з 2015 року Ольга Фреймунт стала і обличчям, і амбасадором компанії.
Восени 2019 року ювелірний бренд повідомив про появу п'яти підбрендів, обличчям одного з яких стала одна з найвпливовіших українських жінок, журналіст і телеведуча Яніна Соколова.
Каталог ексклюзивних коштовностей ZARINA має широкий асортимент:
1) каблучки;
2) сережки;
3) ланцюжки і намисто,
4) браслети;
5) брошки, шпильки, запонки, пірсинг і інші аксесуари.
Натхненний красою українських жінок, художник створив прикраси з діамантами, жовтими і синіми сапфірами, топазами, що підкреслюють ніжність, чуттєвість і жіночу красу.
Таким чином, бренд доводить свою любов і трепетне ставлення до України.
Історія появи ювелірного бренду ZARINA
Один з найбільш впізнаваних брендів ювелірних прикрас почав своє існування в 1998 році. Засновницею стала Наталія Нетовкіна, що прийшла в ювелірний бізнес за чотири роки до цього.Спочатку перший магазин під назвою «Венеція» Наталія відкрила в Києві. Через трохи часу його перейменували в честь старшої дочки власниці. Донині бренд ZARINA носить її ім'я.
Початок 2000-х років було пов'язано з пошуком і вивченням напрямки світових трендів, після чого зросла впізнаваність бренду.
2005 рік, можна сказати, став знаковим для ювелірної компанії. В цей період було безліч магазинів по всій Україні. Розширення мережі відбулося за рахунок франчайзингу. Зараз їх число досягає 44 магазини.
У 2007 році ZARINA була відзначена номінацією – «Ювелірні прикраси майбутнього тисячоліття», а в 2011 році бренд отримав нагороду – «Український Торговельний Олімп».
У 2008 році ZARINA перетворилася в ZARINA Group SA і почала співпрацювати з популярним і талановитим дизайнером Мануелем Вольфом.
Також варто відзначити, що за весь період існування бренду його обличчями були: Анастасія Волочкова; Соломія Вітвіцька; Марина Леончук; Сніжана Єгорова; з 2015 року Ольга Фреймунт стала і обличчям, і амбасадором компанії.
Восени 2019 року ювелірний бренд повідомив про появу п'яти підбрендів, обличчям одного з яких стала одна з найвпливовіших українських жінок, журналіст і телеведуча Яніна Соколова.
Прикраси від ювелірного дому ZARINA
Фахівці компанії постійно виготовляють все нові і нові ексклюзивні вироби, щоб радувати своїх клієнтів. Вони доповнять будь-який образ і додадуть в нього неповторну вишуканість. Кожне творіння прикрашають дорогоцінні камені високої якості, а за основу береться срібло або біле, жовте і червоне золото, навіть 750 проби.Каталог ексклюзивних коштовностей ZARINA має широкий асортимент:
1) каблучки;
2) сережки;
3) ланцюжки і намисто,
4) браслети;
5) брошки, шпильки, запонки, пірсинг і інші аксесуари.
ZARINA – безмежна любов до України
У 2014 році ювелірна компанія випустила серію ювелірних аксесуарів в патріотичній тематиці. Головною родзинкою колекції стали прикраси з дорогоцінними каменями синіх і жовтих кольорів, дуже нагадують прапор України.І ніціатором і засновником прикрас став відомий на весь світ французький дизайнер Роман Баянд.Натхненний красою українських жінок, художник створив прикраси з діамантами, жовтими і синіми сапфірами, топазами, що підкреслюють ніжність, чуттєвість і жіночу красу.
Таким чином, бренд доводить свою любов і трепетне ставлення до України.